Často kladené dotazy - FAQ

Jaká je cena dopravy?

Možností dopravy je celá řada. Oblíbený způsob je osobní odběr v síti Zásilkovna.cz za 45 Kč (od 1500 Kč zdarma). Doprava kurýrem stojí 80 Kč (od 2000 Kč zdarma).  Zboží lze také poslat doporučeným dopisem  za 40 Kč,  zásilku ale není možno platit dobírkou a je pojištěna maximálně do hodnoty 580 Kč. Za dobírku je příplatek 20 Kč u všech variant dopravy.

Osobní odběr – Zásilkovna.cz
(1-4 pracovní dny)
45Kč (s DPH), od 1 500 Kč ZDARMA
Doporučený dopis - pojištěný jen do 580 Kč, NELZE DOBÍRKA!
(2-4 pracovní dny)
Nejlepší cena
35Kč (s DPH)
Česká pošta Balík do ruky
(1-3 pracovní dny)
120Kč (s DPH)
DPD
(1-2 pracovní dny)
Nejrychlejší
80Kč (s DPH), od 2 000 Kč ZDARMA

Jakým způsobem nakupovat?

Nákup v našem internetovém obchodě je opravdu hračka a zvládne jej hravě každý. Po tom, co si vyberete produkt a zkontrolujete technické specifikace, jej můžete vložit do košíku. Následně vyplníte veškeré potřebné informace jako třeba doručovací adresu a potvrdíte objednávku. Pak už se o nic nemusíte starat, budeme vás kontaktovat prostřednictvím emailu o doručení zboží.

Jaká je záruční doba?

Na veškeré naše výrobky (pokud není uvedeno jinak) se vztahuje standardní záruční doba v délce 24 měsíců.

Jakým způsobem mohu uhradit platbu za zboží?

Jednoduše, buď můžete zboží uhradit bankovním převodem, nebo až při převzetí zboží. Záleží jen na vás, co vám více vyhovuje.  Platbu platební kartou pro Vás připravujeme!

Je možné si zboží převzít osobně?

Ano, je možné si zboží převzít osobně za poplatek v síti Zásilkovna.cz. U objednávek nad 1500 Kč máte vyzvednutí zdarma, ale jen v případě platby předem. V případě platby v hotovosti na místě je účtován poplatek 20 Kč. U objednávek jejichž hodnota nepřesáhne 1500 Kč je dále účtován poplatek 45 Kč. Více o možnostech osobního odběru v článku Doprava a na stránkách Zásilkovna.cz.

Mám nějakou záruku vrácení zboží?

Pokud vám zboží nevyhovuje, či jste si objednávku z jakéhokoli důvodu rozmysleli, kontaktuje nás. Pokud jsme vám zboží ještě nezaslali, objednávku zrušíme. Pokud máte zboží již doma, máte možnost jej do 14 dní od dodání nepoužité vrátit, více v Obchodních podmínkách.

Jakým způsobem jsou chráněny mé osobní údaje?

Při objednání zboží zadáváte některé nezbytné osobní údaje, jako například adresu a telefon. Tyto údaje samozřejmě chráníme a v žádném případě je nepředáváme třetím stranám s jedinou výjimkou, kterou tvoří dopravce.

Jaká je dodací lhůta po České republice?

Jestliže si u nás zboží objednáte do 13 hodiny, dodání proběhne do 2-3 pracovních dnů od zadání objednávky. O přesném termínu dodání budete samozřejmě včas informováni. Pokud byste potřebovali dodat zboží ještě dříve, kontaktujte nás a určitě najdeme to nejlepší řešení pro obě strany.

Jaká je dodací lhůta na Slovensko?

Jestliže si u nás zboží objednáte do 13 hodiny, dodání proběhne do 2-5 pracovních dnů od zadání objednávky. O přesném termínu dodání budete samozřejmě včas informováni. Pokud byste potřebovali dodat zboží ještě dříve, kontaktujte nás a určitě najdeme to nejlepší řešení pro obě strany.

O značce Madman jsem dosud neslyšel, není nebezpečná?

Značka Madman sjednocuje kvalitní příslušenství a nabídnout je zákazníkovi za rozumnou cenu. V žádném případě však cena není na úkor kvality, právě naopak! Veškeré příslušenství je podrobeno velmi přísným testům, během kterých je testována životnost, kvalita, odolnost a další důležité vlastnosti, které zajišťují maximální užitek z užívání. V  dnešní době, kdy je si spousta výrobků velice podobných - je opravdu těžké oddělit nekvalitní levné výrobky od těch kvalitních - my tuto selekci děláme za Vás.

Co dělat, když jsem zde nenašel odpověď na mou otázku?

Pokud máte jakékoli další dotazy, připomínky či potřebujete pomoci s výběrem toho správného příslušenství, můžete nás samozřejmě kontaktovat skrze email.  Náš tým vás bude neprodleně po přečtení kontaktovat.

Kdo tvoří tým Madman?

Madman pro vás tvoří proškolení profesionálové, kteří se v akčních kamerách nejen vyznají, ale především se natáčení aktivně věnují. Jen díky tomu, že se v našem odvětví opravdu vyznáme a orientujeme, vám můžeme nabídnout to nejlepší a nejen to. Díky tomu, že se v příslušenství opravdu vyznáme, přinášíme detailní popisky zboží, včetně návodů jak s produkty pracovat.

Máte zboží skladem?

Veškeré zboží, které nabízíme, máme skladem. Jen díky tomu, vám jej můžeme dodávat v tak krátké lhůtě a poskytnout Vám 100% servis.

Jak postupovat v případě reklamace?

Zboží, které nabízíme je opravdu kvalitní a velmi odolně. Avšak pokud k poruše přeci jen dojde, kontaktujte nás přes email, popište škodu a všechny potřebné detaily. Budeme vás neprodleně kontaktovat s návrhem řešení problému. Jsme férový a snažíme se jakékoli nepříjemnosti rychle řešit.

Přijímáte i pozáruční reklamace?

To bohužel ne, nic méně můžete nás kontaktovat a doporučíme vám vhodnou alternativu a vymyslíme pro Vás nejlepší řešení. Pokud už daný produkt neprodáváme, je dost možné, že jej máme v modernější verzi, která vám zajistí ještě komfortnější užívání.